fredag den 13. november 2009

logo visit kort


Marketing

Vores koncept udfolder sig til en forholdsvis bred målgruppe, idet vi har 3 applikationer til 3 forskellige type mennesker.

Vores podwalk tilegner sig den type person, som godt kan lide at gå i tivoli og interesserer sig for kunst og historie.

Vores skattejagt er mere et konkurrence element, som kunne være sjovt for familie og venner, men samtidig også for den enkelte person, som er den stolte ejer af en iPhone og som tør at søge nye udfordringer.

Vores dating applikation tilegner sig til den sociale type, som gerne vil møde nye mennesker.

Disse 3 typer mennesker har alle sammen noget tilfældes, nemlig en iPhone. Vores målgruppe er den moderne digitale turist, der inden sin rejse orienterer sig grundigt på nettet. Og undervejs bruger digitale hjælpemidler aktivt. Mennesker der lever og ånder gennem et digitalt filter. 

Trækker vejret bedst foran en tændt skærm. De henter deres musik på nettet, ser deres film, møder deres venner, finder deres kærester, bestiller deres mad og deltager i politiske kampagner.

Applikationer til iPhones kan downloades på internettet. Da er det vigtigt for os at henvende os til målgruppen via internettet. Her kan vi blandt andet anvende reklame-bannere.

Vores dating applikation
http://d21737.monline.dk/dating.html
Vores skattejagt
http://d21737.monline.dk/voksen.html
Vores banner
http://d21737.monline.dk/boern.html